Promedica Gp sp. z o.o. [Przychodnia Bajka]
85-792 Bydgoszcz, ul. Ewy Szelburg-Zarembiny 19 i 23
DOJAZD:

 

  • z dworca PKS linia tramwajowa 3 przystanek Bajka
  • z dworca PKP Bydgoszcz Główna linia tramwajowa 5 przystanek Bajka
  • w pobliżu przystanek Brzechwy/Szelburg-Zarembiny – autobusy linii 74, 81, 82
  • w pobliżu przystanek Bajka – tramwaj linii 3,5,7,10

Osoby z niepełnosprawnością ruchową, w tym poruszający się na wózkach inwalidzkich

 Otoczenie budynku – rodzaj dostosowania :

  • parking przy budynku posiadający oznakowane stanowiska/miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych
  • obniżony krawężnik umożliwiający przemieszczanie się na terenie parkingu
    i swobodne dotarcie z parkingu do budynku
  • prawidłowa szerokość bram i furtek prowadzących do wejść do budynku
    (co najmniej 90 cm)
  • utwardzone dojście do budynku
  • znaki informacyjne wskazujące dogodne wejście do budynku
  • osobista pomoc pracownika w przemieszczaniu się w otoczeniu budynku

Wejście do budynku / lokalu – rodzaj dostosowania :

  • brak schodów, najazd dostosowany dla wózków inwalidzkich
  • drzwi wejściowe do budynku o prawidłowej szerokości (co najmniej 90 cm)
  • wejście do budynku o powierzchni antypoślizgowej

Komunikacja wewnątrz budynku / lokalu – rodzaj dostosowania :

  • odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych ( umożliwiająca poruszanie się na wózku inwalidzkim )
  • drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości (co najmniej 90 cm)
  • brak progów
  • brak różnic poziomów podłóg
  • powierzchnia antypoślizgowa podłóg
  • przyciski lub wyłączniki umieszczone na wysokości, umożliwiającej swobodne korzystanie z nich osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim

Dostosowanie toalet –rodzaj dostosowania :

  • odpowiednie oznakowanie toalet
  • odpowiednie wymiary toalet umożliwiające korzystanie z nich przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim
  • wyposażenie toalet w udogodnienia umożliwiające korzystanie z urządzeń (np. obniżone umywalki, suszarki, poręcze itp.)

Obsługa klienta – rodzaj dostosowania :

  • stanowisko do obsługi klientów z ladą o odpowiedniej wysokości dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • osobista pomoc pracownika w przemieszczaniu się wewnątrz budynku

Osoby z niepełnosprawnością wzroku (osoby niewidome/niedowidzące)

Wejście do budynku / lokalu wraz z otoczeniem – rodzaj dostosowania :

  • brak schodów
  • wejście do budynku o zróżnicowanej  fakturze powierzchni
  • osobista pomoc pracownika w przemieszczaniu się w otoczeniu budynku i w wejściu na teren budynku

Obsługa klienta – rodzaj dostosowania :

  • osobista pomoc pracownika w przemieszczaniu się wewnątrz budynku

Komunikacja wewnątrz budynku / lokalu – rodzaj dostosowania:

  • czytelne tablice informacyjne

Promedica Gp sp. z o.o. [Przychodnia Bajka]
85-792 Bydgoszcz, ul. Wojciecha Rzeźniackiego 4a
DOJAZD:

  • z dworca PKP linia tramwajowa nr 5 przystanek Akademicka/Kaliskiego, linia autobusowa 82 Twardzickiego/Przybory
  • z dworca PKS linia tramwajowa nr 3,5 przystanek Bajka, 10 minut spacerem do celu
  • z dworca PKP Bydgoszcz Główna linia tramwajowa 5 przystanek Bajka, 10 minut spacerem do celu
  • w pobliżu przystanek Twardzickiego/Przybory – autobusy linii 69, 81, 82, 83, 89

Osoby z niepełnosprawnością ruchową, w tym poruszający się na wózkach inwalidzkich

 Otoczenie budynku – rodzaj dostosowania :

  • parking przy budynku posiadający oznakowane stanowiska/miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych
  • obniżony krawężnik umożliwiający przemieszczanie się na terenie parkingu
    i swobodne dotarcie z parkingu do budynku
  • prawidłowa szerokość bram i furtek prowadzących do wejść do budynku
    (co najmniej 90 cm)
  • utwardzone dojście do budynku
  • znaki informacyjne wskazujące dogodne wejście do budynku
  • osobista pomoc pracownika w przemieszczaniu się w otoczeniu budynku

Wejście do budynku / lokalu – rodzaj dostosowania :

  • brak schodów, najazd dostosowany dla wuzków inwalidzkich
  • drzwi wejściowe do budynku o prawidłowej szerokości (co najmniej 90 cm)
  • wejście do budynku o powierzchni antypoślizgowej

Komunikacja wewnątrz budynku / lokalu – rodzaj dostosowania :

  • odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych ( umożliwiająca poruszanie się na wózku inwalidzkim )
  • drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości (co najmniej 90 cm)
  • brak progów
  • brak różnic poziomów podłóg
  • powierzchnia antypoślizgowa podłóg
  • przyciski lub wyłączniki umieszczone na wysokości, umożliwiającej swobodne korzystanie z nich osobom poruszającym się na wózku inwalidzkim

Dostosowanie toalet –rodzaj dostosowania :

  • odpowiednie oznakowanie toalet
  • odpowiednie wymiary toalet umożliwiające korzystanie z nich przez osoby poruszające się na wózku inwalidzkim
  • wyposażenie toalet w udogodnienia umożliwiające korzystanie z urządzeń (np. obniżone umywalki, suszarki, poręcze itp.)

Obsługa klienta – rodzaj dostosowania :

  • stanowisko do obsługi klientów z ladą o odpowiedniej wysokości dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • osobista pomoc pracownika w przemieszczaniu się wewnątrz budynku

Osoby z niepełnosprawnością wzroku (osoby niewidome/niedowidzące)

Wejście do budynku / lokalu wraz z otoczeniem – rodzaj dostosowania :

  • brak schodów
  • wejście do budynku o zróżnicowanej  fakturze powierzchni
  • osobista pomoc pracownika w przemieszczaniu się w otoczeniu budynku i w wejściu na teren budynku

Obsługa klienta – rodzaj dostosowania :

  • osobista pomoc pracownika w przemieszczaniu się wewnątrz budynku

 

Komunikacja wewnątrz budynku / lokalu – rodzaj dostosowania:

  • czytelne tablice informacyjne
Skip to content